۱۳۹۵ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

به یاد شهید راه آزادی فاطمه مصباح ۱۳ساله


فاطمه مصباح دانش آموز ۱۳ ساله درتظاهرات ۲۵ شهریور۶۰ دستگیر و یک روز بعد از دستگيری توسط مزدوران پلید خمینی به‌شهادت رسید. 
فاطمه یکی از ۸شهید خانواده مصباح بود. خانواده گرانقدری که با تقدیم ۸شهید سرفراز، مشعلی فروزان برافروخت و نام خود را بر تارک افتخارات خانواده‌های قهرمان مجاهد خلق ثبت نمود. ۴ تن از فرزندان این خانواده سرفراز، مجاهدان شهید فاطمه مصباح (۱۳ساله)، عزت مصباح (۱۵ساله)، علی اصغر مصباح (۱۷ساله) و محمود مصباح (۱۹ساله) درتابستان سال ۶۰ توسط دژخیمان خمینی به‌شهادت رسیدند. 

محمد مصباح (پدر) و رقیه مصباح(مادر) نیز، به‌دنبال شهادت ۴فرزند خود، پس از مقاومت قهرمانانه‌ای که در جریان تهاجم مزدوران خمینی به يكی از پایگاههای مقاومت به‌شهادت رسیدند. ۲ماه بعد نیز آخرین فرزند این خانواده؛ مجاهد شهید علی اکبر مصباح در بهار ۶۱ و همسر مجاهدش نسرین مسیح (مصباح) در ۱۲اردیبهشت ۶۱، خون پاکشان را فدیه رهایی خلق در زنجیر ایران كردند.

در آغاز مهرماه و بازگشايی مدارس یاد فاطمه مصباح و شهدای سرفراز خانواده کبیر مصباح را گرامی ميداريم؛ بي هيچ ترديدي خون فاطمه و هزاران فاطمه برخاك افتاده در سي هزار قتل عام سال۶۷  و هزاران شهيد راه آزادی را در جنبش دادخواهی زنده خواهيم كرد و اينك؛ برماست كه در دوراني كه همه چيز بوی مرگ و سرنگونی اين رژيم را نويد می دهد؛ پرچم آنان را در دست گرفته و راه آنان را با برپايي هزار اشرف جنگنده تا رسيدن به سرمنزل «آزادی» ادامه دهيم. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر